duminică, 22 martie 2009

Un vis mai vechi


Tocmai s-a incheiat weekend-ul de redesteptare si pot sa spun ca mi-a trezit o mai veche dorinta de-a ma apropia de Hristos mai mult ca niciodata! Am un vis mai vechi pe care tare as vrea sa-l vad implinit: o miscare de reinviorare spirituala printre tineri bisericii AZS. Pentru inceput m-as gandi la curtea mea: familia mea, tineri din Grant, colegii de la TP.IV si tot asa pana e cuprinsa toata biserica. Cum am arata tu si eu daca am face din dragostea pentru Hristos centru vietii noastre?Cum ar fi daca un foc pentru cei ce pier ne-ar mistui? Cum ar fi sa nu mai fim caldicei?Cum ar fi daca in fiecare dimineata ne-am scula la 4 sa ne rugam?Cum ar fi ca toate compartimentele vietii sa fie pline de Duhul Sfant?Cum ar fi sa fiu ceea ce Dumnezeu ar vrea sa fiu?!Cum ar fi sa te opreasca lumea pe strada sa te intrece ce trebuie sa faca ca sa fie mantuiti, pentru ca au vazut in ochii tai o lumina divina?Cum ar fi ca Dumnezeu sa nu mai arda de nerabdare singur pentru altii ci sa ardem impreuna cu El?Cum ar fi sa nu mai traiesc pentru mine ci pentru altii? Cum ar fi ca umbra ta sa vindece bolnavi, asa cum s-a intamplat cu Petru? Cum ar fi?

Un comentariu:

FEEDJIT Live Traffic Feed