Recunostinta de primavara




Nu este nici o coincidenta ca astazi in prima zi de primavara este asa de frumos afara!!!Toata natura canta Creatorului bucuria primaverii.Daca ar fi sa dau un sinonim pentru primavara aceasta ar fi invariabil recunostinta.
Recunostinta pentru ce a fost si pentru ce va veni.Pentru campul inverzit.Vad primavara ca un nou start, inca o sansa de-a reincepe viata.


Uitandu-ma in spate inima imi este plina de recunostinta pentru tot ceea ce a facut Dumnezeu pentru mine,cum m-a calauzit de-a lungul anilor de la cele mai mici detalii pana la cele mai mari. Fagaduinta pe care mi-a facut-o la inceputul Institutului Ps 32.8 o implineste in detaliu. Lui Dumnezeu ii place bunatatea si se bucura cand face bine!!!
Din acest motiv privesc cu incredere spre viitor.Chiar daca nu stiu ce-mi rezerva ziua de maine pot avea incredere in Cel pe care l-am ales ca Domn si Prieten al meu.

Comments

  1. imi place ideea Dumnezeului care se bucura cand imi face bine!
    Mersi ca mi-ai adus-o in minte!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts