5 din 2010

Am primit leapsa de la Cristina si Irina desi am alergat cat m-au tinut picioarele, tot m-au atins. Asa ca iata-ma in fata acestei mari resposabilitati de-a numi 5 momente din 2010 care m-au marcat.
1. As incepe chiar cu aniversarea blogului meu a facut 2 anisori!!Deci are cam toti dintisorii, merge si deja poate vorbi aproape orice. Deci este gata sa infrunte viata. La Multi Ani ii urez si la cat mai multe postari hristrocentrice, motivatoare, hazlii, prietenoase, un loc unde sa-ti faca placere sa zabovesti.
2. Ramanand in sfera literelor as putea mentiona si colaborarea cu ziarul Europeanul la sectiunea Religie. O experienta provocatoare si plina de responsabilitate avand in vedere publicul larg careia i se adresa aceasta publicatie.
3. De mai bine de un an (un an jumate-pt iubitorii de cifre si date exacte) am privilegiul sa particip la "Intalnirea cu Omul" o productie Speranta TV. Experienta din fata camerelor de luat vederi m-am maturizat si m-a invatat responsabilitatea cuvintelor.Multumesc Ana, multumesc Speranta Tv.
4.Am terminat Masterul in Religie cu Universitatea Andrews fiind prima fata care face acest master la noi in tara. O experienta extraordinara pe care as repeta-o oricand. Pot spune ca sunt si eu un pui mic, mic de teololog. Dar cum zicea cineva un catelus mic tot caine e, nu pisica!
5. Cu siguranta cel mai important moment al anului 2010 este data de 1 noiembrie atunci cand m-am logodit cu cel mai minunat baiat existent la ora actuala pe planeta Pamant :P.

Bineinteles ca as mai putea nota si primul loc de munca (platit :P) pregatit de Dumnezeu special pentru mine. Prieteniile pe care le-am legat anul acesta sau pe care le-am recastigat. Ceea mai veche prietena cu siguranta este Oana din clasa 1!Desi au trecut anii si nu putem sa ne vedem regulat totusi intalnirea cu ea ma bucura de fiecare data cu aceeasi intensitate ce nu cunoaste scurgerea timpului. Ceea mai noua prietena este...dar ce-ar fi sa facem o noua leapsa cu aceast topic :p

Comments

Popular Posts