De vorba cu constiinta mea...despre memorarea Bibliei

Cu ocazia programului de la Institutul Teologic Adventist referitor la importanta Bibliei mi-am adus aminte de una tintele mele pentru anul aceasta:memorarea Scripturii.
(uite asa am divulgat si unul din obiectivele acestui an)In acea ocazie pe langa prezentarile despre valoarea Bibliei, trei tineri au redat din memorie capitole intregi.Cel mai impresionant a fost un copil care desi avea emotii a vrut sa ne arate ca Cuvantul lui Dumnezeu poate intra in mintea lui de copil.

Cate din capitole Bibliei pot sa le redau din memorie?

Cand l-am vazut prima data pe fratele Feresteanu recitand Apocalipsa mi-am zis ca si eu voi face la fel.Saptamana acesta am vazut un copil facand acelasi lucru mi-am zis ca trebuie sa ma apuc si eu!!!
Asa ca mi-am ales un capitol, l-am scris pe foaie sa-mi fie mereu la indemana si la treaba! Bineinteles ca am constat ca e greu pentru ca memoria mea, nefiind deprinsa cu un asemnea exercitiu.

Strang Cuvantul Tau in inima mea....

Comments

Popular Posts