Deci noi ce sarbatorim?!

Profesoara mea de spaniola in clasa a 8-a ( anul 2000)a facut o profetie (fara voie) si anume ca in cativa ani oamenii nu vor mai stii ce serbeaza de Craciun si Pasti. Nu am crezut-o, m-am uitat sceptica, gandindu-ma ca desi oamenii nu au un atasament fata de Hristos, totusi doua zile alese conventional pentru a serba nasterea si moartea Sa nu vor fi uitate (nu discutam acum despre autenticitatea datelor).
Am vazut cu toti cantece pentru "Mos Craciun" un personaj total inexistent dar mai real ca niciodata (asta ca sfidare pentru cine zice ca oamenilor nu le place sa fie mintiti- ba mai dau si bani pentru asta) personaj pe care personal nu-l am in cercul de prieteni si intentionez nici sa nu-l introduc.Imi place atmosfera (conventiona) de sarbatoare si bucuria de-a darui, chiar si bradul. Totusi nu cred ca ar trebui uitat Sarbatoritul!
Si daca cineva mai are dubii s-au ales doua zile pe an pentru a comemora nasterea- Craciunul si moartea- Pastele Mantuitorului nostru.  Sa ne lasam mintea captivata de aceste evenimente in ocaziile cand le serbam!:)

Comments

Popular Posts