Un copil pierdut in piata

       Dintre toate durerile pe care le-am incercat in viata mea, una singura o gasesc de nedepasit: tacerea lui Dumnezeu.
    Am avut multe probleme de-a lungul vietii, unele foarte grave, altele au fost doar imaginare iar altele nici nu am realizat cat de grave sunt decat dupa ce a trecut pericolul sau poate nici acum.
Totusi uitandu-ma in urma am vazut grija si interventia lui Dumnezeu. Chiar in mijlocul acelor situatii vedeam cum isi intinde mana protecotoare asupra mea. M-a scapat si m-a purtat in brate ca pe un copil iubit. De la o vreme viata mea a prins conotatii care scapa de sub control si pe care nu stiu cum sa le inteleg. Am trecut prin situatii foarte dificile dar nu m-am pierdut cu firea din cauza lor pentru ca stiam ca il am alaturi pe Tatal meu ceresc. Totusi, am inceput sa intru in panica si sa plang cand nu am mai vazut interventia lui Dumnezeu in viata mea, il vad ca tace asa cum nu a facut-o niciodata in trecut. Nu stiu de ce se ascunde, dar stiu ca sunt ca un copil mic in piata care isi cauta din priviri parintele parca disparut. Ca si el valoarea timpului se schimba, iar un minut echivaleaza cu vesnicia.


Stiu ca atunci cand se pierde un copil nu trebuie sa faca mai nimic, trebuie sa se indrepte spre locul unde si-a vazut ultima data parintele si sa astepte.
Cu siguranta groaza micutului are cota mult mai mari pentru o mama caruia i-a scapat copilul din mana. Ca si el incerc sa nu uit cateva lucruri:
1. De cate ori m-am pierdut de mama m-a gasit. Niciodata nu a plecat linistita acasa fara mine!!! Dumnezeu te cauta cu dispararea unui parinte care si-a pierdut copilul. Groaza pierderii se transforma in adrenalina si  fiecare secunda fiind extrem de pretioasa pentru ca poate face diferenta intre viata si moarte.
2. Dragostea pe care mi-a dovedit-o pana acum se aplica si azi. Cred ca acesta este cel mai important punct. Nu sunt abandonat!
3. Sa am incredere in ceea ce mi-a zis. Care au fost ultimele Lui cuvinte atunci cand ti-a linistit sufletul?! Ele sunt la fel de adevarate si astazi si ca atunci cand le-am auzit.
Personal imi aduc aminte ca ultima asigurare a fost ca va fi cu mine si ma va conduce si-mi va arata calea pe care trebuie sa merg Ps 32:8.
4 Situatia aceasta se va termina curand! Voi fii gasita, El imi va raspunde chiar daca pentru o vreme tace. 

Comments

Popular Posts