Ganduri din cartea Ieremia

Slujesc din interes!!!

"-Exact asa este!!!Slujesc din interes!Atata timp cat am paine si apa sunt credincioasa cui imi raspunde nevoilor. As vinde oricand pe cineva doar pentru a atrage un profit cat mai mare!!Pe Dumnezeul poporului meu l-am dat deja. M-am adaptat eu si intreaga mea familie!Sotul meu chiar imi sustine politica.
Nu mai vreau sa ascult de Dumnezeu!! O spun deschis, nu este spre interesul meu!"
Tanarul din fata doamnei agitate aproape ca palise. Sfidare si neascultare mai vazuse el in poporul sau dar, o astfel de manifestare fatisa i se parerea prea mult.Ieremia se indrepta spre casa cu capul plecat si plangand de la aceasta confruntare. Sufletul sau sensibil nu mai putea suporta necredinta si dispretul aratat fara de Dumnezeu.
Alegeriile poporului sau ruinase tara!Ostateci in Bablion, refugiati in Egipt sau lasati sa moara de foame in Israel, aceasta era rodul neascultarii. Cum putea femeia aceasta sa spuna ca dezastrul este cauzat de Dumnezeu? Ca este in favoarea lor sa se adopte standardele lumii ca fiind profitabile...

"Domnul n-a mai putut sa sufere lucrul aceasta, din pricina rautatii faptelor voastre, din pricina rautatii voastre, din pricina uraciunilor pe care le-ati savarsit, de aceea tara aceasta a ajuns o paragina..."
( ganduri inspirate din Ieremia 44:17-19)

Comments

Popular Posts