Paradisul de azi

Luna aceasta am primit o provocare: cum ar arata o zi din viata mea ideala. Asa ca am dat  frau liber imaginatiei, incercand sa asez in real dorinta unei familii armonioase si de slujire a semenului impletite cu o slujba la care sa merg de placere.Lucrul sa fie pentru o motivatie inalta nu doar pentru castigarea banilor. A fost o experienta interesanta pentru ca m-a ajutat sa ma proiectez in idealul meu despre viata.
Am fost curioasa ulterior sa vad cam ce inseamna viata ideala pentru ceilalti care au acceptat provocarea.
Doua categorii de idealuri am intalnit: liniste, relaxare si lenevire pe o plaja insorita cu un fresh si persoana iubita alaturi si dorinta de-a avea o viata activa si o familie iubitoare.
Numitorul comun al tuturor aspiratiilor a fost lipsa conflictului, dorinta de pace si armonie cu toti cei din jur.
Am putea incepe deja sa traim acest aspect al vietii ideale. Dragostea poate fii la ea acasa chiar si in aceasta viata imperfecta. O dragoste profunda, nu bazata pe sentimentalism, care sa dispara la prima greseala a aproapelui, ci sa-si aiba radacina in Dumnezeu.
Aspiratiile noastre cele mai inalte se nasc din modul in care percepem paradisul, chiar daca nu il numim asa.


Va fi aceasta o viata plictisitoare si o vesnica vacanta pe o plaja insorita? Fiind provocati sa-si imagineze viata vesnica si paradisul multi sunt ingroziti, chiar am auzit spunandu-se ca daca vesnicia inseamna o vacanta continuua nu le trebuie. Plictiseala ajunge sa-si spuna cuvantul si omul este nefericit.Adevarul este ca omul a fost creat sa munceasca. Nu este vorba de o munca istovitoare, care sa te epuizeze, acesta este rezultatul pacatului. Ci este vorba de o munca placuta dar antrenanta, asa cum se bucurau Adam si Eva in gradina Eden. Dumnezeu a proiectat pentru viata ideala a omului activitatea, aceasta poate imbraca diferite forme, dar niciodata omul nu poate fi fericit intr-o vacanta continuua.
Viata pe Noul Pamant va insemna si munca, asa cum ne promite Biblia, dar aceasta va avea o finalitate, omul se va bucura de rodul muncii sale.
Desi viata perfecta nu va putea exista decat in absenta pacatului si a prezentei divine, totusi, Dumnezeu ne-a dat ocazia sa traim frumos acum, sa incepem vesnicia inca de aici.

Comments

Popular Posts