Mie de ce nu-mi vorbeste Dumnezeu?!


"Mie de ce nu-mi vorbeste Dumnezeu?" Aceasta este o intrebare care a framantat mintea aproape oricui doreste sa traiasca dupa voia lui Dumnezeu, cel putin odata in viata. Personal m-am confruntat de multe ori cu ea. De ce Dumnezeu nu intervine sau nu raspunde intr-un mod clar pentru perceptiile mele.
Este posibil ca Dumnezeu sa raspunda doar acelor oameni care au o viata devotionala de invidiat? A caror spiritualitate i-ar incadra mai repede in randul titanilor credintei, decat a oamenilor de rand. Mi se pare rezonabil ca sa raspunda lui Moise si lui Avraam dar, doreste El sa comunice cu mine?
Desi unora, din dorinta de-al apara pe Dumnezeu le este rusine sa recumoasca, totusi in inima lor au simtit dezamagirea de-a nu avea un raspuns din partea Sa.

Cui vorbeste Dumnezeu?

Dumnezeu a a vorbit unor oameni pe care ulterior i-a numit prietenii Sai.Acestia au mers dupa voia Lui si rar s-au abatut de la cuvantul Sau: Moise, David, Avraam.
Bucuria ceea mai mare insa am avut-o atunci cand am descoperit ca a vorbit si S-a descoperit pe Sine si lui Cain si Balaam.
Balaam desi avusese in trecut o relatie reala cu Dumnezeu totusi, renuntase la aceasta din motive necunoscute. Ce stim despre El este ca era un ipocrit, fatarnic. Ii placea sa se considere spiritual si sa i se acorde autoritatea omului lui Dumnezeu, dar era o persoana corupta si un oportunist.In dorinta lui de-a face bani ar fi fost dispus sa-si vanda si chemarea profetica daca lucrul aceasta ar fi fost cu putinta.Este cu siguranta in coada clasamentului pentru a avea o intrevedere directa cu Suveranul Universului.
Dumnezeu vorbeste atat oamenilor cu o inalta tinuta morala dar si celor care nu ar "merita".
Dumnezeu promite calauzirea Sa. O inima sincera intotdeauna va primi raspunsul Sau.Poate ca nu este asa cum ne-am dorit noi, poate ca se manifesta "intr-un susur bland" ca la Ilie, dar el va veni invariabil.
Ca si in gradina Eden Dumnezeu este cel care intampina omul. Poti sa fugi de Dumnezeu, dar nu te poti ascunde.
Tefania spune ca in bunatatea Sa, va tacea.O inima deschisa sa primeasca Cuvantul Sau nu va ramane fara raspuns, aceasta va veni chiar la momentul potrivit, ca in cazul lui Daniel. Ingerul i-a spus ca el a plecat cu raspunsul chiar cand acesta s-a rugat. 

Comments

Popular Posts