Intre "Jesus loves me yes I know" si "Sa fie oare adevarat"

O scurta prezentare de carte



Ti-ai imaginat vreodata mantuirea ca pe un lucru sigur?Ai putea raspunde cu certitudine daca esti sau nu mantuit?Cei mai multi la aceasta intrebare dau raspunsuri foarte vagi.
Cum se ajuge de la siguranta mantuirii cantata (si crezuta) de copii:Jesus love's me yes I know" la cantecul "maturitatii": "Sa fie oare adevarat?Ce aud e prea frumos!"

As vrea sa va prezint o carte care pe mine m-a impresionat foarte mult.Siguranta mantuirii de Philip W. Dunham. Dumnealui este pastor pensionar, cu multi ani de experienta in predicare si administratie.
Mai multe informatii:
http://www.advent.org.ro/article.php?id=47
Merita citita!

Comments

  1. JESUS LOVES ME, I KNOW!
    "Adevrata va spun ca, daca nu va veti intoarce la Dumnezeu si nu va veti face ca niste copilasi, cu nici un chip nu veti intra in Imparatia Cerurilor!" Matei 18:3
    Odata cu maturizarea ar trebui sa ne intarim tot mai mult in credinta! dar, ciudat, pe masura ce crestem, se insaleaza tot mai mult indioala... Isus ne-a spus sa invatam de la copii lectia credintei, dar odata cu ea, trebuie ca si noi sa ne nastem din nou!

    ReplyDelete
  2. Multă vreme am fost una dintre persoanele care dădeau un răspuns vag la întrebarea asta, şi chiar mă simţeam rău că nu pot să dau şi eu un răspuns sigur şi sincer. Până când am dat peste unul din cele mai logice şi sănătoase pasaje din scrierile Ellenei White:
    "Să nu vă faceţi niciodată griji dacă sunteţi sau nu mântuiţi. Când vă puneţi pe voi înşivă în centrul acestei întrebări, gândurile se concentrează asupra eului, îndepărtându-se de Isus." Preocuparea mea trebuie să fie El, nu rezervarea unui loc în Cer.

    ReplyDelete
  3. Imi place k ai pus punctul pe "i".Mantuirea este un lucru sigur datorita Celui care o infaptuieste.El este centrul nu eu!Martin Luther spunea:Privind la mine nu stiu cum as putea fi mantuit privind la Isus nu stiu cum as putea fi pierdut"

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts