Oraselul Ocazie!!!

La acest sfarsit de saptamana am avut ocazia sa particip la Oraselul Copiilor din Giurgiu. Desi a intampinat cateva probleme, acestea nu au facut decat succesul sa fie mai rasunator! Am vazut cum Dumnezeu este consecvent cu Sine insusi si cum odata ce iti deschide un drum nu te inseala prin a-ti lasa totusi piedici in drum.

Una din cele mai mari provocari pe care am trait-o in ultimul timp a fost ieri. Imaginati-va ca aveti o trupa de copii de toate varstele galagiosi, fara un interes special in ce priveste Biblia, 5 minute la dispozitie sa prezentati Planul de Mantuire si cateva planse cu ilustratii biblice. Iar daca aceasta nu este suficient imaginati-va ca la doar cativa metri de tine se afla alte activitati mult mai interesante decat a ta. Asa ca insiprata de Dumnezeu am incercat sa fac fata provocarii de-a prezenta crestinismul redus la esenta in cuvintele cele mai simple si usor de inteles chiar si pentru un pusti de 4 ani!

Ma bucur ca am putut sa stau in parc si sa pot spune Planul Mantuirii in esenta lui si asta intr-un spatiu public cu sute de oamenii care se opreau sa auda ce a facut Isus pentru ei! Am gustat un pic din bucuria evanghelistilor care raspandeau Vestea Buna in plina strada!Pentru multi a fost prima data cand li s-a vorbit despre Planul de Mantuire!

Pentru cateva momente am vazut cum Duhul Sfant lucra in inimioarele copiilor dar si ale bunicilor si parintilor care stateau pe margine. Cea mai impresionanta imagine remarcata de copii: il reprezenta pe Isus cu niste micuti in brate! La aceasta pagina ma opream si ii intrebam ei care ar vrea sa fie!! Desi nu-L cunosc pe Isus totusi ei sunt sensibili la dragostea Sa. Ochii lor se faceau mari cand auzeau ca acest Mare Dumnezeu ii iubeste si pe ei.

Incercam sa-mi imaginez cati dintre ei isi vor mai aduce aminte de aceasta scurta lectie si pentru cati ea avea sa conteze in luarea unei decizii pentru Hristos!

A fost un Orasel nu doar al Copiilor ci si al Ocaziei!





Comments

  1. Îmi pare bine ca ai scris articolul acesta pentru ca probabil în aceeaşi masura am simţit şi eu bucuriile copiilor de la Orăşelul Ocazie.

    ReplyDelete
  2. Te-ai gandit ca prin ceea ce scrii pe acest blog continui evanghelizare din orasel? Domnul cu tine! Iti multumesc ca ma ajuti sa IL descopar pe Tatal Nostru cu fiecare, scriere noua.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts