Un mod de viata


In ultimele doua saptamani am vazut mana lui Dumnezeu la lucru!

Ne-am obisnuit cand vorbim de minunile lui Dumnezeu sa ne referim la ceva care sa ne lase cu gura cascata. Poate foc coborat din cer, Marea Rosie despartita sau sa stea soarele in loc cum a stat peste Gabaon. Cumva cred ca e si firesc sa ne aspteptam la asa ceva avand in vedere doua considerente 1.puterea Dumnezeului pe care il slujim si 2. publicitatea obtinuta.

Mai rar am stat sa ascult susurul bland ca reprezentand manifestarea prezentei divine. Totusi daca eu am alergat catre experiente socante totusi El m-a tras dupa Sine intr-un sat din judetul Giurgiu pentru a-mi arata cum face Dumnezeu cele mai mari minunii.
Citeam in Biblie cum diversi oamenii au fost pusi sa foloseasca diferite obiecte pentru a reda mesajul divin mai clar. Personal nu le-am vazut valoarea pana nu am exeperimentat. Unul din cele mai banale lucruri pe care le poti gasi la tara de la cei mai saraci la cei mai bogati este: butelia. Prin intermediul ei am cunoscut oamenii gata sa-l primeasca pe Dumnezeu in viata lor dar carora le lipsea doar un cuvant. Cerandu-le ajutor sa schimbam butelia am putut sa le facem cunostinta cu Dumnezeu. Ana este revelatia de la Izvoru! Ea a fost prima care a sarit sa ne ajute si care a fost fascinata de o alta perspecitiva asupra vietii decat cunoscuse pana atunci. Pur si simplu nu putea intelege cum poti sa te bucuri diferit de tot ce iti ofera lumea. Am invitat-o sa stea impreuna cu noi si sa vada:"Vino si vezi!" si asa de mult i-a placut incat a hotarat sa stea cu noi pana la sfarsitul proiectului.
Cateodata Isus strabatea distante mari doar pentru a se intalni cu un singur suflet care inseta dupa mantuire. Aceasta a fost si experienta noastra.
Plimbandu-ne prin sat si impartind Biblii am fost martora la una din cele mai frumoase discutii:
"- Imi place in TinServ pentru ca ma simt mai aproape de Dumnezeu."
"-Asa e. Pacat ca e doar o data pe an. Ce frumos ar fi sa traim asa zi de zi, sa fie nu doar o tabara ci un mod de viata!"
Chiar asa m-am intrebat de ce e doar un eveniment cand poti sa lucrezi cu Dumnezeu, de ce sa nu devina job full time?! Pentru ca cererea de angajare ne-a fost adresata.
Domnul aspteapta raspunsul meu!


(postare din tabara la Giurgiu iulie 2009)

Comments

Popular Posts