Cum ar fi daca...

Cum ar arata viata mea daca as trai in fiecare zi cu Domnul?
Daca intre mine si El nu ar fi nici un obstacol?
Cum ar arata viata mea daca as trai cu totul pentru Dumnezeu?
Daca toate camarutele vietii mele i-ar fi predate Lui 100%?
Daca Satana nu ar avea nici macar un cui la care sa vina?
Daca toate deciziile mele ar fi corecte si luate in legatura cu El?
Cum as trai pe Pamant? Cum as relationa cu oamenii?Cum m-as ruga?
Pe ce drum as umbla in viata?Difera el mult de cel pe care merg azi?
Ce as manca?Cum m-as imbraca? Cum as zambi?
Cum ar arata familia mea? Dar prietenii mei?
Sa incercam un portret de om, dupa chipul Sau!Viata lui vazuta in detaliu dar si in ansamblu!Cuvinte,gesturi,priviri alegeri etc...
Ce de nu sunt inca acel om?

Cum ar fi daca...
?!

Comments

Popular Posts