Fugit de acasa

Intr-un final m-am saturat. Copiii erau galagiosi, ma iritau si erau imposibili. Eram obosit si satul. Sotia mea era obosita si satula. Asa ca m-am hotarat sa fug de toate acestea si sa am o zi doar pentru mine; o zi in care sa fac ce doresc eu. Urma sa traiesc la maxim si sa fiu cat de lacom doream. Nu intentionam sa am grija de nimeni in afara de mine.
Am iesit din casa cu 25 de lire sterline. "in sfarsit, am reusit", mi-am spus eu in timp ce ma indreptam spre nord. Ei bine, m-am dus intr-un shopping centre, m-am relaxat intr-o librarie si mi-am cumparat colectia de poezii ale lui Walt Whitman. Dupa aceea, m-am dus la McDonald's si am comandat doi hamburgeri, o portie mare de cartofi prajiti doar pentru mine si o coca cola mare. Am mancat tot in tihna, fara sa sterg pe nimeni la gura, la nas la fund. Apoi am mancat cea mai mare inghetata de ciocolata pe care am gasit-o.
Eram liber. Eram in afara orasului! Asa ca m-am dus la cinema fara sa cumpar popcorn, fara sa am pe cineva in poala si fara sa ma duc cu cineva la baie. Eram un om liber. Profitam la maxim si - ma simteam mizerabil.
Pe cand m-am intors acasa toata lumea dormea. Cand m-am strecurat in pat, sotia mi-a soptit: "Mi-a fost dor de tine". Eu i-am raspuns: "Si mie". De atunci nu am mai fugit niciodata de acasa!"


sursa:Cuvantul lui Dumnezeu.com

Comments

Popular Posts