Un dar primit in taina

Un dar primit in taina Uneori inchid usa fata de toata lumea Si ma duc singur in cel mai tainic loc Unde este numai Dumnezeu Doar Dumnezeu si cu mine!Atunci Impreuna trecem in revista fapte nestiute, Greselile si micile mele fatarnicii. Ma dezbrac de prefacatorie. Ma descatusez Si ma inspaimant de duplicitatea mea. Privim, doar Dumnezeu si cu mine, in inima mea, Si desi mi-e rusine, privim in profunzime. Si desi tremur, rusinat de ceea ce descoperim, Simt un fel de bucurie dureroasa… Dar cand deseori descopar ca mi-e greu sa support Privirea Lui fierbinte atotcunoscatoare, Simt cum cresc mai tare, chiar din privirea Sa. Goliciunea-mi pare acoperita Cu un vesmant nou, de o nespusa frumusete. Si cand iarasi ma avant, port in mine Sinceritatea, darul pe care Dumnezeu mi l-a dat in taina. Autor necunoscut Doar Dumnezeu si cu mine

Comments

Popular Posts