Un Paste diferit

Anul acesta Pastele a fost memorabil pentru mine si imi doresc sa nu-l uit vreodata. Domnul cand vrea sa ma invete cate o noua lectie sau cand vrea sa-mi aduca aminte de lectii uitate imi face cunostita in general cu oamenii care stau bine in acel domeniu.
Cu mai bine de doua saptamani in urma am cunoscut o tanara de 25 de ani mama a doi copii bolnava de cancer ultima faza. M-a impresionat dorinta ei de-a trai, avea si pentru ce cele doua fetite de 3 si 5 ani o sorbeau din priviri.
Viata ei nu a fost una simpla si nici frumoasa in totalitate. Nascuta intr-o familie destramata tot ce a invatat a fost exemplul mamei pe care l-a urmat: o viata dezordonata.
In intunericul in care traia apare rasare Lumina Lumii care nu inceteaza sa straluceasca in viata ei pana in ultima clipa. Inchei legamat cu Domnul prin botez in februarie.
Cand am cunoscut-o nu mai mergea, facea citostatice si morfina.Dar fata ii trada bucuria primei iubirii adevarate si curate cea a lui Isus Hristos.
Ultimele ore din viata ei le-am petrecut impreuna, au purtat ceva sacru in ele.
I-am soptit la ureche:”Prietenii tai sunt langa tine” ea incuviinta;”Isus te iubeste!” si cu ultimele puterii de pe patul din care nu se va mai ridica niciodata a raspuns”Si eu pe El.” Stiu ca acesta afirmatie isi avea radacinii adanci in sufletul ei pentru ca ne confirmase in aceste saptamani dragostea ei autentica.
Corpul ei deformat si slab din cauza bolii facea aceasta afirmatie de-o maretie impresionanta. Impreuna cu prietenii mei am ramas tacuti asistand la moartea unui om indragostit …de Dumnezeu.

Comments

Popular Posts